Dziękujemy wszystkim Uczestnikom naszego szkolenia:
Jak zwiększyć sprzedaż online? Media społecznościowe, remarketing i więcej…
16 czerwca mieliśmy przyjemność opowiedzieć przedstawicielom kilkudziesięciu firm, należących do Izby Przemysłowo – Handlowej w Krakowie o tym, jak dobrze prowadzić biznes online w obecnych, szalonych czasach.
W trakcie wydarzenia odpowiedzieliśmy na pytania:
- Do kogo mówi Twoja firma w sieci?
- Twoje centrum dowodzenia w sprzedaży online to…?
- Skuteczny marketing treści: social media i…
- Płatne kampanie online – jak to się robi?
- Jak mierzyć skuteczność działań w sieci?
Webinar poprowadziły:
Anna Szybist
Specjalistka ds. reklamy w Agencji Reklamy Wenecja
Od 2008 roku prowadzi konta firm oraz osób publicznych w mediach społecznościowych. Używała Facebooka i Twittera do wsparcia sprzedaży zanim to było modne. Na co dzień zajmuje się głównie content marketingiem oraz budowaniem marek osobistych. Jest absolwentką kierunków: Filologia Polska oraz Zarządzane Zasobami Ludzkimi.
Natalia Lasek
Specjalistka ds. mediów społecznościowych w Agencji Reklamy Wenecja
Z marketingiem związana od 2018 roku. Posiada doświadczenie w prowadzeniu profili wielu różnorodnych branż: min. gastronomia, kultura, rozrywka i turystyka, prawo. Media społecznościowe to jej prawdziwa pasja. Ukończyła studia w Instytucie Przedsiębiorczości UJ, kierunek Media Społecznościowe w Zarządzaniu oraz Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej, kierunek: Zarządzanie Kulturą i Mediami.
Do zobaczenia na kolejnym szkoleniu!