Public relations, marketing i social media – czy w biznesie można zapanować nad tym wszystkim z jednego pokładu? Zdecydowanie tak. Komunikacja jest jedna, musi być spójna i skuteczna. Do niej dobieramy odpowiednie narzędzia, aby służyły Twoim celom.

W ciągu 27 lat obecności w branży marketingowej zdobyliśmy doświadczenie, pozwalające zapewnić małym i dużym firmom oraz instytucjom i osobom publicznym profesjonalną, wszechstronną obsługę.
Słuchamy, planujemy, a cel naszych działań jest zawsze spójny z celem partnera biznesowego – to na nim się skupiamy. Dobierając odpowiednie narzędzia marketingowe budujemy marki – nowe i te już działające na rynku. Dbamy o komunikację online i w formie tradycyjnej, łącząc real z digitalem.

Jesteśmy solidni, zaangażowani i rozumiemy, że każda branża niesie za sobą inne wymagania biznesowe. Stawiamy na pragmatyzm i faktyczny wpływ na rzeczywistość.
Jeśli chcesz rozwinąć biznes, wejść w nowy obszar działań z pewnością siebie i odpowiednią strategią – zapraszamy do Wenecji.

Nasze zasady i wartości

01

Budujemy mosty komunikacji

Lubimy łączyć. Budujemy komunikację oraz pozytywne relacje z otoczeniem dla Twojej marki, firmy, organizacji. Celem realizowanych przez nas działań jest zmiana miejsca, w którym aktualnie się znajdujesz, w miejsce przez Ciebie pożądane. Plan drogi nazywamy strategią.

02

Jeden pokład

Dbając o Twój czas, budżet, spójność oraz efekty działań, łączymy to, co skuteczne w public relations, marketingu i social mediach. Wszystko to robimy  z jednego pokładu Wenecji. Gdy współpracujesz z kilkoma agencjami reklamowymi, dodatkowo możemy pełnić strategiczny nadzór nad ich działaniami oraz koordynować bieżące prace.

03

Dajemy więcej

Często wykraczamy poza ustalony zakres współpracy. Dzielimy się naszymi pomysłami i spostrzeżeniami związanymi z Twoją działalnością. Korzystamy przy tym z naszego doświadczenia oraz wiedzy z marketingu, zarządzania, prawa, IT, sfery publicznej, socjologii, psychologii.

04

Partnerstwo i zaangażowanie

Zależy nam na szybkim poznaniu Twojego biznesu, wyzwań, problemów, potrzeb. Staramy się zrozumieć i poczuć warunki, w jakich działasz. Dzięki temu efekty naszej pracy są znacznie lepsze. Ważne są dla nas partnerskie relacje oraz dobra, bieżąca komunikacja.

05

Otwartość

Jesteśmy otwarci na świat, wyzwania i nowe technologie.  Lubimy zdobywać kolejne doświadczenia, które wykorzystujemy podczas pracy dla marek, firm i organizacji. Wychodzimy poza schematy.

06

Uczciwość

Tworzymy, nie kopiujemy. Wiemy, jak to jest, kiedy ktoś wykorzystuje pomysły bez zgody autora. Pracujemy etycznie, przestrzegamy przepisów prawa, dbamy o wysokie standardy biznesowe. Nie powielamy cudzych rozwiązań. Tworzymy koncepcje, pomysły kreatywne i treści dedykowane Tobie.

07

Nie startujemy w konkursach branżowych

Chcąc się sprawdzić, wyjątek zrobiliśmy raz i dostaliśmy nagrodę. W Złotych Spinaczach, które nazywane są polskimi Oscarami branży public relations. Wyróżniono nas w kategorii Public Affairs/Lobbying. I to nam wystarczy.

08

Elastyczność

Dostosowujemy model współpracy oraz rozliczenia do Twoich potrzeb. Usługa abonamentowa, realizacja projektu, pogotowie marketingowe, rozliczenie godzinowe- Ty decydujesz. Na życzenie podpisujemy umowy NDA.

CEO Wenecja

Tomasz Krawczyk

Jako przedsiębiorca rozumiem potrzeby biznesu. Dbam, aby działania prowadzone przez Wenecję były skuteczne.

Tomek posiada 22-letnie doświadczenie w public relations i marketingu. Doradza w obszarach strategii, wizerunku, komunikacji oraz w sytuacjach kryzysowych. Czasami ingeruje w obszar kreacji.

 

Realizuje unikalne projekty w sferze gospodarczej, publicznej i społecznej. Wspiera kadrę menedżerską oraz osoby publiczne w budowaniu marek osobistych.

 

Ukończył Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest też absolwentem Management Development Program MANAGEMENT™ ICAN Institute & Harvard Business Publishing.

 

Tomek posiada doświadczenie nadzorcze w spółkach kapitałowych oraz uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa. Jest Radcą Izby Przemysłowo-Handlowej w Krakowie – organizacji zrzeszającej ponad 200 firm.

 

Interesuje się rynkiem nieruchomości, życiem miast, wpływem technologii na społeczeństwo oraz polityką. Gdyby nie zajmował się marketingiem, byłby trenerem juniorskiej piłki nożnej.

Nasz zespół

Skuteczna komunikacja wymaga kompleksowego podejścia, bogatych kompetencji oraz doświadczenia –
te cechy definiują zespół Wenecji.

W naszym zespole pracują osoby z bogatym doświadczeniem w marketingu, public relations i dialogu społecznym. Znajdziesz wśród nas osoby z wykształceniem menedżerskim, prawniczym, HR-owym, social mediowym, muzycznym. Spotkasz filologa, inżyniera oraz mediatora. Stale podnosimy kompetencje uczestnicząc, między innymi, w kursach DIMAQ Professional. Jesteśmy otwarci, budujemy długotrwałe relacje, lubimy wyzwania. Niektórzy twierdzą, że mamy specyficzne poczucie humoru – ważne, że mamy.

W

27

R

U

Wenecja?

Rozumiemy przestrzeń publiczną i nowoczesną komunikację. Dajemy przewagę.

Wenecja?

27 lat na rynku. Zaufanie buduje się latami.

 

Pracujemy na nie każdego dnia. Wspieramy naszych klientów w osiąganiu celów biznesowych oraz społecznych.

Po 27 latach w branży marketingowej, po wielu sukcesach, ale też napotkanych trudnościach, posiadamy wiedzę, dzięki której potrafimy dostarczyć skuteczne rozwiązania.

Wenecja?

Rozwój.

 

Pomagamy zmienić miejsce, w którym aktualnie znajduje się Twoja marka, firma, organizacja. Jeśli Twoim celem jest: rozwój biznesu, budowa silnej marki, zapewnienie dobrego klimatu wokół przedsięwzięcia, kształtowanie pożądanego wizerunku organizacji wśród interesariuszy, konsultacje społeczne – zapraszamy do Wenecji.

Wenecja?

Unikalne doświadczenie.

 

Jesteśmy znani z realizacji ambitnych projektów wymagających wyjścia poza schematy oraz skuteczności w public relations i marketingu. Promujemy system gospodarki o obiegu zamkniętym, w tym Waste-to-Energy. Informujemy o pracach przedstawicieli Parlamentu Europejskiego w obszarze Europejskiego Zielonego Ładu oraz w Komisji ds. Rynku Wewnętrznego. Budujemy mosty komunikacji dla inwestycji, projektów skierowanych do społeczności lokalnych i sektora publicznego. Bliski jest nam sektor kultury. Czujemy puls miast.

Zaufali nam