Melodia, ekspresja, pasja. Rytm, ale pozwalający na improwizację. Nie tylko temperament, ale i filozofia. Taniec i język.  Flamenco i hiszpański.

Zarówno taniec, jak i język są żywymi elementami kultury. Ciągle ewoluują, rozwijają się dzięki kreatywności ich twórców i indywidualności użytkowników. Jednak towarzyszą im zasady, które trzeba zachować, by wyróżnić i scharakteryzować style. Pozwolić na to, by chciało się z nimi zapoznać jak najwięcej osób.

I tak jak w hiszpańskim, gorącym tańcu flamenco strategią jest choreografia, którą krok po kroku swojej widowni prezentuje tancerz, tak w języku stanowią ją słowa – odpowiednio ułożone pozwalają budować właściwy przekaz. I taką strategię przygotowujemy dla Instytutu Cervantesa.

Agencja Reklamy Wenecja podjęła współpracę z Instytutem Cervantesa – największą instytucją międzynarodową upowszechniającą język hiszpański oraz kulturę hiszpańską i hispanoamerykańską za granicą. Główna siedziba Instytutu mieści się w Madrycie oraz w podmadryckiej miejscowości Alcalá de Henares – mieście, w którym urodził się pisarz Miguel de Cervantes.

Naszym zadaniem jest wyznaczenie nowych kierunków działania krakowskiej filii Instytutu. Ustalamy cele, wskazujemy główne kanały komunikacji, budujemy przekaz i wizerunek marki.

Wszystko po to, by pomóc organizacji osiągnąć cele, jakimi są między innymi: promowanie programów nauczania języka hiszpańskiego czy prezentowanie współczesnej hiszpańskiej i latynoamerykańskiej oferty kulturalnej w całej jej różnorodności, jak również ich historycznych korzeni.

W naszej pracy kierujemy się dewizą, że dobrze skonstruowana strategia komunikacji jest fundamentem sukcesu organizacji. Spójne, zaplanowane, długofalowe działania, przynoszą konkretne efekty. Projekty bez planu – nie. Gotowa recepta na sukces nie istnieje, dlatego strategie dla naszych Klientów komponujemy na miarę. Tym razem – tanecznym krokiem, w rytmie hiszpańskiego flamenco.