Spójne, zaplanowane, długofalowe działania, przynoszą konkretne efekty. Projekty bez planu – nie.
01
Dzięki silnej marce zrealizujesz swoje cele sprzedażowe i wizerunkowe. Zbudujemy buyer persony, tożsamość marki, stworzymy plan komunikacji, wyróżnimy markę na tle konkurencji.
02
Zadbamy o dobre relacje z otoczeniem Twojej firmy: pracownikami, partnerami biznesowymi, inwestorami, mediami, instytucjami. Co chcesz przekazać poszczególnym grupom? Czemu ma to służyć? Jakie kanały komunikacji i narzędzia wybrać? Co mówić i jak mówić? Jaki wizerunek firmy chcesz zbudować? Wspólnie znajdziemy odpowiedzi, przygotujemy strategię komunikacji, a następnie ją wdrożymy.
03
Wspieramy komunikację organizacji pozarządowych, by ich głos był słyszalny i wiarygodny. Mapujemy istotnych dla NGO interesariuszy, określając wzajemne relacje, cele i potrzeby. Tworzymy plan działania oraz dobieramy narzędzia pozwalające budować mosty komunikacji z istotnymi dla organizacji osobami, podmiotami, środowiskami.
04
Dobra komunikacja to mniej kryzysów oraz lepsza realizacja zadań instytucji publicznej. Szczególną rolę odgrywają społeczeństwo i media bezustannie oceniające pracę instytucji i jej decydentów. Rozumiejąc specyficzne uwarunkowania, tworzymy rozwiązania komunikacyjne i kampanie dopasowane do konkretnej instytucji i jej otoczenia.
Spójność i skuteczność Twoich działań marketingowych
Wzrost sprzedaży
Wizerunek odpowiadający Twoim oczekiwaniom
Lepsze relacje, mocniejsze więzi z istotnymi dla Ciebie grupami
Mniej sytuacji kryzysowych
Markę atrakcyjnego pracodawcy
Gotowa recepta na sukces nie istnieje, dlatego strategie dla naszych Klientów projektujemy na miarę. Poznajemy specyfikę firmy i jej otoczenie. Precyzujemy oczekiwania i preferencje. Rozmawiając o wizjach i koncepcjach, pamiętamy o detalach decydujących o osiągnięciu zamierzonego celu.
Silna marka ułatwia realizację celów: biznesowych, wizerunkowych, społecznych.
Aby była silna musi się wyróżniać, umiejętnie komunikować się z otoczeniem, budować relacje, wzbudzać zaufanie. Kiedy wszystkie elementy ze sobą współgrają, marka nabiera mocy.
Dobra strategia komunikacji to strategia wdrożona, prowadząca do realizacji określonych wcześniej celów. Przenosimy plan do rzeczywistości korzystając ze sprawdzonych metod i narzędzi.