Większość konsultacji stała się nie tylko wymogiem prawnym, ale również poważnym narzędziem rozmowy ze społecznością, która na skutek wprowadzenia projektu czy zrealizowania inwestycji odczuje bezpośrednio lub pośrednio skutki zmian.
Konsultacje często połączone są z kampanią informacyjną, która powinna przekazywać kluczowe informacje przybliżające przedmiot dialogu społecznego.
Konsultacje społeczne i kampanie informacyjne realizowane przez podmioty zewnętrzne posiadające stosowne doświadczenie, pozwalają podnieść jakość dialogu oraz zapewnić transparentność procesu.
Konsultacje, negocjacje i rozmowy z mieszkańcami, interesariuszami, radami miast, bywają trudne. Pomagamy umiejętnie je przeprowadzić i dobrać odpowiednie narzędzia komunikacji.
W dialogu społecznym, któremu nieustannie przyglądają się media lokalne, a niekiedy również ogólnopolskie – nie ma miejsca na błędy. Planowanie, zarządzanie kryzysem, przewidywanie biegu wydarzeń, wymaga specjalistycznej wiedzy i doświadczenia. Chętnie się nimi dzielimy.
01
Precyzyjny research i plan działania – to początek dobrego dialogu. Zbadanie potrzeb mieszkańców otwiera pole do profesjonalnej rozmowy.
02
Mieszkańcy powinni móc znaleźć w materiałach informacyjnych online i offline odpowiedzi na najważniejsze pytania, które ich niepokoją.
03
Tu nie ma miejsca na błędy. Stając naprzeciwko mieszkańców i interesariuszy trzeba być gotowym na każdy scenariusz.
Budujemy profesjonalną przestrzeń dialogu
Prowadzimy przemyślaną komunikację
Dbamy o najwyższą jakość materiałów informacyjnych
Potrafimy reagować na bieżąco na sytuacje związane z działaniami mieszkańców oraz mediów
Jeśli chcesz, aby Twoja firma była społecznie odpowiedzialna, przygotuj strategię działania. Jakie są cele Twojej organizacji? Które pomysły mają szanse na powodzenie? Czy chcesz działać na rzecz lokalnej społeczności, czy wolisz realizować kampanie społeczne na dużą skalę? Nie zapominaj, że CSR to również działania wewnętrzne firmy.
Jak określić wspólny cel z lokalną społecznością? Jak zostać jej częścią jako firma lub instytucja? Wspólnie znajdziemy odpowiedź.
Twoim i naszym zadaniem jest dotarcie do jak największej liczby mieszkańców z precyzyjną, klarowną informacją.
Bieżący kontakt z mediami pozwala na autentyczny przekaz i skuteczną komunikację. Media lokalne i ogólnopolskie powinny otrzymywać profesjonalne materiały o Twoim przedsięwzięciu.
Jeśli Twoja firma jest odpowiedzialna społecznie – zakomunikuj to tak, aby zarazić pracowników ideą, którą promujesz.
Doradztwo CSR to nasza mocna strona
Pomagamy zarówno w wyborze sposobu działania, jak i w realizacji konkretnego celu
Odpowiednio komunikujemy przebieg całego programu
Czujemy puls miast