
Social Media
Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2019 roku. Do zadań agencji należało tworzenie treści, publikacja i moderacja obejmująca sześć stron na Facebooku oraz jeden profil na Instagramie. Kanały należały do restauracji w kilku polskich miastach. Istotnym elementem było różnicowanie przekazu w zależności od miasta, w którym znajdowała się restauracja, ale przy zachowaniu spójności przewidzianej dla całej sieci.
Agencja była odpowiedzialna za organizację i wykonywanie sesji zdjęciowych z zachowaniem standardów przewidzianych dla wszystkich restauracji. Do zadań Wenecji należała również współpraca z Influencerami, zajmującymi się głównie tematyką gastronomiczną.
Istotnym elementem było odpowiadanie na recenzje pozostawiane w Google i TripAdvisor na wszystkich profilach restauracji. Ważnym zadaniem było szybkie reagowanie na negatywne komentarze. Wymagało to pozostawania w stałym kontakcie ze wszystkimi menedżerami restauracji.
Zajmowaliśmy się również działaniami PRowymi. Nawiązaliśmy kontakt z lokalnymi portalami informacyjnymi. Zaplanowaliśmy współpracę z parkiem rozrywki i ogrodem zoologicznym.
Co było najważniejsze w naszej pracy?
Praca agencji umożliwiła dotarcie do nowych klientów i zadbanie o spójny wizerunek marki.