Agencja Reklamy Wenecja była odpowiedzialna za komunikację w mediach społecznościowych: obsługę stron na Facebooku i kanału na Instagramie restauracji korporacji gastronomicznej. Ze względu na klauzulę poufności nie zdradzimy której.

Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2019 roku. Do zadań agencji należało tworzenie treści, publikacja i moderacja obejmująca sześć stron na Facebooku oraz jeden profil na Instagramie. Kanały należały do restauracji w kilku polskich miastach. Istotnym elementem było różnicowanie przekazu w zależności od miasta, w którym znajdowała się restauracja, ale przy zachowaniu spójności przewidzianej dla całej sieci.

Agencja była odpowiedzialna za organizację i wykonywanie sesji zdjęciowych z zachowaniem standardów przewidzianych dla wszystkich restauracji. Do zadań Wenecji należała również współpraca z Influencerami, zajmującymi się głównie tematyką gastronomiczną.

Istotnym elementem było odpowiadanie na recenzje pozostawiane w Google i TripAdvisor na wszystkich profilach restauracji. Ważnym zadaniem było szybkie reagowanie na negatywne komentarze. Wymagało to pozostawania w stałym kontakcie ze wszystkimi menedżerami restauracji.

Zajmowaliśmy się również działaniami PRowymi. Nawiązaliśmy kontakt z lokalnymi portalami informacyjnymi. Zaplanowaliśmy współpracę z parkiem rozrywki i ogrodem zoologicznym.

Co było najważniejsze w naszej pracy?

  • szybkość działania i praca pod presją czasu, nawet w weekendy i święta
  • reagowanie na kryzysy wizerunkowe
  • zachowanie spójności w specyficznym sposobie komunikacji całej marki
  • dbanie o przekaz lokalny przy zachowaniu spójności przewidzianej dla całej sieci

Praca agencji umożliwiła dotarcie do nowych klientów i zadbanie o spójny wizerunek marki.