
Miasto 100k+
Przedmiotem dialogu była planowana inwestycja, która wzbudzała wiele emocji.
Cele kampanii:
Zespół Wenecji był na co dzień obecny w rozmowach władz miasta z mieszkańcami, radnymi, samorządami innych miast oraz prasą. Prowadził również bieżący research komentarzy mieszkańców tak, aby móc w krótkim czasie odpowiedzieć na wyrażane przez nich pytania i wątpliwości.
W projekcie wykorzystano różnorodne narzędzia marketingowe, które pozwoliły dotrzeć
z informacją do osób w każdym wieku, używających i nieużywających Internetu. Żadna grupa mieszkańców nie mogła zostać pominięta.
Ilość osób, która wzięła udział w końcowej ankiecie, była porównywalna do ankiet przeprowadzanych w czterokrotnie większych miastach w Polsce.
Na wszystkich etapach dialogu społecznego Agencja Reklamy Wenecja zadbała również o regularny przekaz dla mediów lokalnych oraz o komunikację w obszarze mediów społecznościowych.