Agencja Reklamy Wenecja jest odpowiedzialna za komunikację w mediach społecznościowych pierwszego sklepu sieci Kondrat Wina Wybrane połączonego z barem winnym – BARaWINO Kraków.

Współpraca rozpoczęła się w 2019 roku.

BARaWINO to wyjątkowe miejsce na mapie Krakowa, połączenie sklepu z barem winnym. Oprócz dużego wyboru win z całego świata (ponad 350 etykiet, ponad 40 dostępnych na kieliszki) w menu znaleźć można drobne przekąski od lokalnych dostawców (między innymi: sery, a wśród nich bundz i oscypek, chleb z najsłynniejszej krakowskiej „Piekarni Mojego Taty”, krakowskie obwarzanki), a także doskonałe (N)espresso, herbaty, naturalne soki i wiele innych.

Wenecja jest odpowiedzialna za wsparcie sprzedaży, co realizujemy poprzez content marketing, prowadzenie profili i moderację treści na stronie na Facebooku oraz profilu na Instagramie.

W związku z sytuacją pandemiczną, BARaWINO pełniło przez jakiś czas tylko funkcję sklepu, gdzie można było zrobić zakupy na wynos. Nasz zespół prowadził kampanię zachęcającą do zamawiania wina z dowozem do domu. Oprócz tego tworzymy posty promocyjne i relacje pokazujące nowe możliwości zakupowe. Wenecja odpowiada także za realizację sesji fotograficznych produktowych i wizerunkowych BARaWINO Kraków.

Co jest najważniejsze w naszej pracy dla tego Klienta?

  • znajomość Krakowa i lokalnych trendów
  • wyczucie stylu marki
  • szybkość działania

Współpraca z Kondrat Wina Wybrane umożliwia dotarcie do nowych klientów i budowanie pozytywnego wizerunku marki. Istotnym elementem jest również dotarcie do społeczności krakowskiej poprzez wykorzystanie komunikacji opartej o lokalność.